2011. szeptember 27., kedd

Ritka fekete-pink Puma cipő Új 37-es bth.23,6cm - Jelenlegi ára: 19 500 Ft


Eladásra kínálom az alábbi teljsen új ritka fekete-pink színű eredeti Puma cipőt.
Magamnak vettem, de amikor felpróbáltam úgy éreztem hogy jó, és mikor itthon felpróbáltam ismételten kb 5 percet volt a lábamon akkor döbbentem rá, hogy sajnos ez kicsi, mert nyomott.
Nagyon sajnálom, mert már régóta ezt a szín összeállítást keresem, és most mikor megtaláltam, méret probléma adódott.
Kicserélni nem tudják már, mert a cipőt még május végén vettem, de csak most lett volna rá szükségem, eddig a szekrényben a dobozában várta a sorsát.
Beleírt méret: 37-es
Beleírt cm: 23cm
Mért belsőtalphossz: 23, 6cm
Uk méret: 4
A cipők külső részén a Puma címke csillógós, de nem tud lekopni, illetve a cipők belső felén csak a hímzett Puma embléma van.
Bolti ára: 24990Ft.
Csak ajánlottan postázom az értéke miatt, melynek a felét átvállalom.
Kérdés esetén állok rendelkezésre.
Anita
A sablont adolf666 készítette.



Jelenlegi ára: 19 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 19:59
. Ritka fekete-pink Puma cipő Új 37-es bth.23,6cm - Jelenlegi ára: 19 500 Ft

Fontos