2011. augusztus 30., kedd

KISMAMA kord puha jó NADRÁG XL - Jelenlegi ára: 800 Ft

drapp puha kord  kismama nacim ami  nagyon kényelmes viselet volt nagy pocakra is való: -)
 
most több márkás kismama ruhámat töltök fel ismét olcsón.
ez nem poci betétes hanem  jól pocaknak valóan magasított anyagával a pocak részen, belül állitható gumival a derék-poci bősége. melegebb darab puha mindenhol. a gumit jelenleg véletlenül teregetéskor kihúztam belőle hogy beakadt egy csipeszbe és nem volt begombolva vissza rá, úgyhogy most egyelőre külön van vissza kell fűzni bele. így hirdetem meg.
egyetlen hibája hogy comboknál és a popsi felé is  belül a kord rész  le van radírozva/kopva róla a sáv mintái de nincs ki szakadva sem az anyag elkopva alatta még, tehát használható. én össze-télen hordtam beöltözve, esőben szerettem és mivel egy vagyonba kerülnek ha csak kis ideig is a poci növésével  tudod hordani akkor váltónak vagy csak sétálásra v kabáttal hordani de  sajnálom kidobni. külön közei fotót is tettem fel róla, ezért ára is ennyi: -)ennek tudatában licitálj kérlek. más hibája nincsen.
van más hibátlan nacim is márkás  most fent olcsón, és rengeteg könyv babaruha is .
h 112cm. bszh 81 d 50 cs 52 derék-ülep 42cm.
önsúlya csomi nélkül 38. 4 gramm.
természetesen szívesen feladom simán is de azt h hozzád ér  azt nem tudom sajnos garantálni. azzal a darabka cetlivel nem kezdhetek semmit... de feladáskor a címzett nevére és címére számlát kérek a feladásáról.
rengeteg vadiúj és újszerű ruhákat  felnőtt márkás cipőket, férfi  vadiúj nacikat,  játékokat, kismamaruhákat, cipőket sapikat és kalapokat  is töltök fel a napokban olcsón ha van kedved nézz szét nálam! köszi: Kinga
dohány -és állatszőr mentes otthonból!

Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-09-06 09:20
. KISMAMA kord puha jó NADRÁG XL - Jelenlegi ára: 800 Ft

Fontos